Klachtenregelement
Sais Zorg ziet klachten als een belangrijk middel om de kwaliteit van de huishoudelijke hulp te verbeteren en gaat daarom serieus in op alle klachten die haar bereiken. Mocht u een klacht hebben over onze dienstverlening dan kunt u gebruik maken van onderstaand klachtenformulier.
Het registratieformulier voor uw klacht kunt u direct invullen en digitaal versturen. U ontvangt binnen 3 werkdagen een bevestiging van ontvangst van uw klacht. Per post duurt dit 5 dagen. De directie van Sais zorg zorgt voor de afhandeling.
Bent u toch niet tevreden over de manier waarop we met uw klacht zijn omgegaan? Dan kunt u de klacht indienen bij Klachtenportaal zorg door op www.klachtenportaalzorg.nl het klachtenformulier in te vullen, of door contact op te nemen met Klachtenportaal Zorg via info@klachtenportaalzorg.nl.
Klachtenformulier
Openingstijden
Maandag : 08:30 - 17:00
Dinsdag: 08:30 - 17:00
Woensdag: 08:30 - 17:00
Donderdag: 08:30 - 17:00
Vrijdag: 08:30 - 17:00
Zaterdag: Gesloten
Zondag: Gesloten
Schoonmaakondersteuning
Ondersteuning in het huishouden
Voordelige huishoudelijke hulp
Kiest u Sais Zorg, dan kiest u voor betrouwbare hulp bij het huishouden. Wij bieden een paar extra handen aan die u zullen ontzorgen van de lasten die dagelijkse huishoudelijke klussen met zich meebrengen. Dankzij onze hulp zult u zich altijd bevinden in een fris en schoon huis.
Sais Zorg
Contact
Telefoon: 085 - 058 01 10
KVK-nummer: 81906102
Raadstede 108
3431 HA Nieuwegein
info@sais-zorg.nl
backoffice@sais-zorg.nl
(voor dorpsconsulenten)
AGB: 98105894
Sociale media