Klachtenregelement

Sais Zorg ziet klachten als een belangrijk middel om de kwaliteit van de huishoudelijke hulp te verbeteren en gaat daarom serieus in op alle klachten die haar bereiken. Mocht u een klacht hebben over onze dienstverlening dan kunt u gebruik maken van onderstaand klachtenformulier.

Het registratieformulier voor uw klacht kunt u direct invullen en digitaal versturen. U ontvangt binnen 3 werkdagen een bevestiging van ontvangst van uw klacht. Per post duurt dit 5 dagen. De directie van Sais zorg zorgt voor de afhandeling.

Bent u toch niet tevreden over de manier waarop we met uw klacht zijn omgegaan? Dan kunt u de klacht indienen bij Klachtenportaal zorg door op www.klachtenportaalzorg.nl het klachtenformulier in te vullen, of door contact op te nemen met Klachtenportaal Zorg via info@klachtenportaalzorg.nl.

Klachtenformulier

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Openingstijden

Maandag : 08:30 - 17:00

Dinsdag: 08:30 - 17:00

Woensdag: 08:30 - 17:00

Donderdag: 08:30 - 17:00

Vrijdag: 08:30 - 17:00

Zaterdag: Gesloten

Zondag: Gesloten

Huishoudelijke hulp

Schoonmaakondersteuning

Ondersteuning in het huishouden

Voordelige huishoudelijke hulp

Kiest u Sais Zorg, dan kiest u voor betrouwbare hulp bij het huishouden. Wij bieden een paar extra handen aan die u zullen ontzorgen van de lasten die dagelijkse huishoudelijke klussen met zich meebrengen. Dankzij onze hulp zult u zich altijd bevinden in een fris en schoon huis.

Sais Zorg

Sais Zorg staat voor betrouwbare hulp in het huishouden. Wij werken samen met de gemeente en bieden onze services aan particulieren aan.

Contact

Telefoon: 085 - 058 01 10
KVK-nummer: 81906102

Raadstede 108
3431 HA Nieuwegein

info@sais-zorg.nl
backoffice@sais-zorg.nl
(voor dorpsconsulenten)

AGB: 98105894

Sociale media

Chat openen